تلاش فیورنتینا برای جذب خدیرا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تلاش فیورنتینا برای جذب خدیرا
نوشته شده در شنبه 25 مرداد 1393
بازدید : 634
نویسنده : kahkeshani

تلاش فیورنتینا برای جذب خدیرا

http://fcrealmadrid.ir/wp-content/uploads/2014/07/20140702143236768.jpg

 

فیورنتینا نگاه خود را به سامی خدیرا جلب کرده است.

در حال حاضر باشگاه ایتالیایی بیشترین شانس را برای خرید هافبک آلمانی رئال مادرید دارد. آرسنال از خرید وی عقب نشینی کرده است و این هافبک ۲۷ ساله آلمانی در اندیشه پیوستن به لیگ ایتالیاست.

فقط یک سال از قرارداد خدیرا با رئال مادرید باقی مانده است. باشگاه رئال مادرید دو بار به او پیشنهاد تمدید قرارداد را داده که پاسخی نگرفته است. این بازیکن در ابتدا می خواست که در رئال بماند و سال آینده به عنوان بازیکن آزد از این تیم جدا شود اما رئال مادرید با این گزینه مخالفت کرد.

این بازیکن در بازی رئال مقابل سویا در کاردیف حتی روی نیمکت نیز ننشست. آنجلوتی با خط زدن خدیرا از لیست به او هشدار داد که در صورتی که از رئال جدا نشود، فصل آینده جایی در تیم نخواهد داشت.کروس، ژابی ، رودریگز و مودریچ شانس بیشتری برای حضور در ترکیب نسبت به او خواهند داشت.

فیورنتینا در نظر دارد که دستمزد سالانه ۳٫۵ میلیون یورویی برای خرید این بازیکن بپردازد. این باشگاه حاضر شده است که ده میلیون یورو نیز برای این انتقال به رئال مادرید بپردازد.

فردا سران رئال و باشگاه ایتالیایی در حاشیه بازی دوستانه دو تیم در ورشو با یکدیگر مواجه می شوند و احتمالا در مورد بازیکن آلمانی مذاکره خواهند کرد.




:: موضوعات مرتبط: آخرین خبر های رئال مادرید , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: